עמותה ישראלית למטפלים
במשחק בחול (ע.ר. 580588598)

חברות ב-ISTA במעמד של מתמחה מתקדם/ת – Sandplay Practitioner

אנו מעוניינים להרחיב את הקשר עם קהילת המטפלים במשחק בחול בוגרי תוכניות ההכשרה.

אנו שמחים להציע לכם להירשם כ"מתמחים מתקדמים בטיפול במשחק בחול – Sandplay Practitioners". אפשרות זו קיימת בעבור מטפלים בשלבים מתקדמים של ההכשרה.

כדי להירשם כ-Sandplay Practitioner יש לעמוד בדרישות הבאות:

  • מטפל/ת שרשאי/ת לעסוק בטיפול בהתאם להנחיות האיגוד המקצועי של המקצוע אותו למד/ה (פסיכולוגים, מטפלים באומנויות, עובדים סוציאליים, פסיכיאטרים.)
  • סיים/ה את אחת מתוכניות ההכשרה בטיפול במשחק בחול בארץ שמוכרות על-ידי ISTA או סיים/ה תוכנית מוכרת בחו"ל עם מורים מוסמכים ב-ISST (הארגון הבינלאומי למשחק בחול.)
  • סיים/ה או לקראת סיום תהליך אישי בטיפול במשחק בחול על-ידי מטפל מוסמך שהינו חבר ב-
    ISST.
  • סיים/ה 15 שעות הדרכה אינדיבידואלית או 25 שעות הדרכה קבוצתית או 20 שעות המשלבות בין הדרכה קבוצתית ואינדיבידואלית עם מדריך/ה מוסמך/ת ב-ISST.

    המתמחים יהיו זכאים ליצור דף אישי באתר עמותת ISTA שבו יוכלו לספר על עצמם כולל פרטים ליצירת קשר, השכלה, תמונה, תיאור אישי, מאמרים ועוד. מתמחים מתקדמים גם יוכלו להשתתף בסמינרים המקוונים של ISST.

בנוסף לכך, נשמח לעזור לכם להתקדם בתהליך ההסמכה בתקווה שתוכלו להצטרף בהמשך הדרך למעגל המורים בתוכניות ההכשרה השונות. המתמחים יוכלו להשתתף ללא תשלום במספר פגישות הנחיה וייעוץ לגבי כתיבת עבודת סימבול ו/או עבודה מסכמת לקראת הסמכה מלאה כמטפלים מוסמכים ב-ISST.

דמי חברות שנתיים למתמחים מתקדמים בטיפול במשחק בחול (כולל דף אישי באתר): 180₪.

מי שמעוניין/ת, מתבקש/ת למלא את טופס ההרשמה ולשלוח אותו אלינו לכתובת galitista@gmail.com  עם המסמכים הדרושים. יש למלא את הטופס באמצעות מחשב ולא בטלפון נייד. בכל שאלה, אפשר לפנות אלינו לאותו אימייל.                
 
בברכה,
מישל מנדלוביץ-יובל (מזכירת ISTA)
ד"ר רובין צייגר (יושבת ראש ISTA)